Proiectul îşi propune construirea unei parcări supraterane, etajate, care sa deservească în mod special, subzona 2 ("Lipscania"), dar şi alte spaţii din vecinatatea imediată, care sunt dedicate pietonilor şi bicicliştilor. Prezenţa acesteia, facilitează accesul auto în apropierea traseelor pietonale din centru şi în acelaşi timp se prezintă ca una din soluţiile răspunzatoare pentru gestionarea traficului din zona centrală. Accesele se vor rezolva din Str. Nicolae Toniţa, dar mai mult

Proiectul îşi propune construirea unei parcări supraterane, etajate, care sa deservească în mod special, subzona 2 ("Lipscania"), dar şi alte spaţii din vecinatatea imediată, care sunt dedicate pietonilor şi bicicliştilor. Prezenţa acesteia, facilitează accesul auto în apropierea traseelor pietonale din centru şi în acelaşi timp se prezintă ca una din soluţiile răspunzatoare pentru gestionarea traficului din zona centrală.

Accesele se vor rezolva din Str. Nicolae Toniţa, dar şi din Str.Halelor, aceasta fiind cea mai solicitată. Parcarea va fi una de dimensiuni medii, cu limita de 500 locuri , astfel încât să poată răspunde cererii şi în acelaşi timp să nu fie un atractor pentru autovechiculele din zonele exterioare razei de interes.
Se va folosi un design care să ţina cont de contextul arhitectural-istoric al zonei iar parcursul pietonal care leagă Str. Halelor de Centrul Istoric se va păstra şi amenaja corespunzător.

*Acest proiect este o propunere pentru realizarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a zonei centrale a Municipiului Bucuresti. Ideea acestui proiect este promovata pentru a fi cunoscuta de locuitori si pentru a deveni o solutie adoptata de autoritati in procesul de regenerare a centrului capitalei.

Din punctul dumeavoastră de vedere, acest proiect răspunde necesităţilor zonei?
prenume şi nume:
gen: F M
vârsta:
educaţie:
email:
subiect:
comentariu:
cod verificare :

 
Comentarii
Parcaj N. Tonitza 7-9 (Smbata, 19 Noiembrie 2011)
Adrian Balteanu
Vă rog să incarcati descrierea proiectului care sa includa un număr aproximativ al locurilor din parcarea subterană si un plan de localizare a acesteia. Un parcaj subteran care să atragă mai mult trafic în zonă (in Piaţa Naţiunile Unite apar frecvent ambuteiaje) nu este potrivit.
Raspuns (Luni, 28 Noiembrie 2011)
Echipa de proiect CentralBucuresti.ro
Multumim. A fost incarcat.
salvati bucurestiul logic (Smbata, 21 Aprilie 2012)
city lover
V-as ruga sa explicati putin utilitate acestui parcaj. La 5-10 min distanta se afla parcajul de la piata constitutiei. De asemenea tot la 5-10 min se afla parcajul din spatele magazinului unirea. oare nu se atrag masini mult prea aproape de tub, astfel incurcand traficul pietonal si de biciclete? parcajele ar trebui sa fie pe marginea zonei (unirii, universitate, constitutiei, revolutie, romana). Astept raspuns.
Descrierea parcajului (Vineri, 28 Octombrie 2016)
Tudurache Cristi
https://www.woehr.de/en/product/multiparker-720.html Este un proiect frumos pentru Bucuresti



Acest proiect este dezvoltat de un consorţiu format din: Synergetics Corporation / Re-act Now Studio / Space Syntax / KXL / DC Communication/ Igloo Arhitecture / Studio Basar/ A Stil / Macarie O'Looney Architects / Soare&Yokina Arhitecti Asociati / Republic of Architects / KVB Economic / Polarh Design
produced by Interactive Look   © 21.07.2010 ASUB