Tronson Uranus

Tronson Palatul Parlamentului

Tronson Parc Izvor

Tronson Pod Izvor - Brezoianu

Tronson - zona Sala Palatului

Tronson Piata Amzei

Tronson Gradina Icoanei

Tronson Arthur Verona

Tronson Str. Academiei

Tronson Lipscani - Centru Vechi

Tronson Podul Calicilor - Unirii

Tronson Str. George Georgescu

Tronson Calea Rahovei
PODURI CHEI:

Ansamblu Cheiul Dâmboviţei Unirii Izvor – Pod Mihai Voda, pod pietonal si pentru biciclisti si parcaje subterane

Podul Calicilor - Ansamblu Urban Domnita Balasa si parcaj subteran. Amenajare urbana Palatul de Justitie

Pod Pietonal si ciclist in Parcul Izvor si Curtea MNAC
PARCARI:

Piata Constitutiei - amenajarea spatiului public pentru evenimente si parcaj subteran

Parcare supraetajată automatizată - str. N. Tonitza 7-9

Sala Palatului - remodelarea spaţiului urban public şi parcaje subterane (NORD si SUD)

Uranus - Piaţa Rahova - parcaj subteran

Parcare Piața Cantacuzino

Cheiul Dâmboviţei Unirii - Izvor - Splaiul Independenţei, de la Pod Unirii - Pod Izvor
NODURI TRANSPORT, TRECERI PASAJE PIETONALE

Piaţa Romană "pe covor" (Nod intermodal de transport Piaţa Romană)

Reconfigurare nod intremodal de transport in comun - Piata Rosetti

Manastirea Antim - remodelarea spatiului public si a zonei de parcaje

Refacerea caii de acces la Complexul Patriarhal dinspre Strada 11 Iunie

Reabilitare Bulevardul Unirii prin concurs de arhitectura

Piata de flori George Cosbuc - reabilitare spatiu public

Piata Sfantul Anton - modernizare spatiu public
DOTARI ANCORA

Incubator afaceri str. Franceza 26

Incubator de afaceri - Calea Victoriei 22-24

Curtea Meşteşugarilor

Uranus - Centru comunitar şi cultural

Centru Cultural Comunitar Mihail Sadoveanu

Spaţii recreative prin amenajarea şi modificarea spaţiilor publice din curtea si vecinătatea liceului Dinu Lipatti

Spaţii recreative prin amenajarea si modificarea spatiilor publice din curtea si vecinatatea liceului Cervantes

Spaţii recreative prin amenajarea şi modificarea spatiilor publice din curtea şi vecinatatea liceului Kretzulescu
PARCURI ȘI AMENAJĂRI LÂNGĂ APĂ

Parcul Izvor Haşdeu - Proiect de amanajare şi modernizare
MONUMENTE

Punerea in valoare a monumentelor de for public

Restaurarea Palatului Voievodal Curtea Veche

Refacerea faţadelor din Centrul Vechi

Restaurarea Hanului Solacolu
CONCURSURI DE ARHITECTURA

Piaţa Unirii - reconfigurare prin concurs de arhitectură

Piata Revoluţiei - reconfigurare prin concurs de arhitectură

Palatul Parlamentului - reconfigurare curte prin concurs de arhitectură

Piata Universitatii - reconfigurare prin concurs de arhitectura

Reabililitare Pieţei Victoriei prin concurs de arhitectura

Biblioteca Naţională - reconfigurare spaţiu public prin concurs de arhitectură
TRASEU PRIORITAR PIETONAL ȘI DE BICICLIȘTI

Piata Lahovari
*Aceste proiecte sunt o propunere pentru realizarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a zonei centrale a Municipiului Bucuresti. Ideea acestor proiecte este promovata pentru a fi cunoscuta de locuitori si pentru a deveni o solutie adoptata de autoritati in procesul de regenerare a centrului capitalei.

Din punctul dumeavoastră de vedere, acest proiect răspunde necesităţilor zonei?
prenume şi nume:
gen: F M
vârsta:
educaţie:
email:
subiect:
comentariu:
cod verificare :

 
Comentarii
(Smbata, 1 Octombrie 2011)
Silent Scorn
In cadrul unui astfel de proiect eu as include si urmatoarea idee : reconstruirea integrala(acolo unde se poate) a unor cladiri sau monumente disparute. De exemplu, de ce nu am putea reinstala statuia lui I.C. Bratianu in Piata Universitatii, sau pe cea a lui Lascar Catargiu in Piata Romana? Mai cu seama, de ce nu am putea reconstrui unele cladiri precum Palatul Sturdza sau Hotelul Francez, pe terenuri virane din centrul orasului? Exemple ar fi multe in acest sens.
Raspuns (Luni, 28 Noiembrie 2011)
Echipa de proiect CentralBucuresti.ro
Vă rugăm detaliaţi propunerile. Ambele situri mentionate de dumneavoastră (Palatul Sturdza şi Hotelul Francez) sunt ocupate cu alte clădiri (Palatul Victoria, respectiv Bancorex). În ce fel vedeti posibilă/ importantă reconstrucţia acestor obiective?
(Joi, 19 Aprilie 2012)
tataru marius
De ce reabilitarea marilor bulevarde nu include si reabilitarea cladirilor pentru un aspect uniform ?
Autogara Filaret (Duminica, 8 Iulie 2012)
Mihai
Sunt curios de ce nu a fost inclusa in planuri. Are insemnatate istorica si, probabil, potential sa devina cel mai important nod intermodal din sudul perimetrului delimitat azi de PIDU. Va multumesc anticipat pentru raspuns. Mihai
(Marti, 8 Aprilie 2014)
Stefan
Felicitari, sunt idei foarte bune! De majoritatea avem nevoie urgenta, comparativ cu alte capitale europene e clar ca avem nevoie de mai multe zone pietonale (Bulevardul Unirii-zona Palatul Parlamentului- prioritar), piete urbane si evidentierea Dambovitei(pasaje/zone verzi/pista biciclete). Luati in considerare, va rog, un traseu pietonal/de biciclete de-alungul Dambovitei pe Splaiul Unirii, care sa lege centrul cu eventuala amenajare a 'Deltei Vacaresti'. Ar atrage mii de turisti.



Acest proiect este dezvoltat de un consorţiu format din: Synergetics Corporation / Re-act Now Studio / Space Syntax / KXL / DC Communication/ Igloo Arhitecture / Studio Basar/ A Stil / Macarie O'Looney Architects / Soare&Yokina Arhitecti Asociati / Republic of Architects / KVB Economic / Polarh Design
produced by Interactive Look   © 21.07.2010 ASUB